Friday, April 20, 2012

FREE ~ NURSING COVER Giveaway

EXCLUSIVE FOR NURSING MUMMY & MUMMY TO BE

tapi kalau bapak-bapak nak join pun boleh..yang belum kawin kalau nak join pun boleh..pendek kata sesiapa pun boleh join kecuali PINKLOLIPOPS CRAFT family members je yang TAK dibenarkan join..

just ikut 2 simple steps.. 1st korang mesti "LIKE" page PINKLOLIPOPS CRAFT di facebook (http://www.facebook.com/profile.php?id=550093873#!/pages/Pinklolipops-Craft/345107972199157) atau boleh tengok kat sidebar belah kanan ada shortcut to facebook.. 2nd and final steps korang pergi dekat Nursing COver Giveaway punya gambar dan click share di wall masing-masing..kalau rajin boleh la buat entry pasal giveaway ni di blog masing-masing untuk double korang punya winning chances..tapi jangan lupa tinggalkan link blog di sini tau...giveaway berakhir pada 30th April 2012 before midnight dan pemenang bertuah akan di umumkan pada 3rd May 2012..postage di Semenanjung, Sabah & Sarawak ditanggung beres!..hanya LIKE & SHARE je..senang kannn..so jangan lepaskan peluang keemasan ni ok!

owh nursing cover ni handmade by myself using 100% english cotton..memang jenis cotton yang sejuk dan lembut..sangat selesa bila nursing baby in public..tak perlu cari tempat tersorok nak menyusukan anak dah lepas ni..al-maklum la di Malaysia ni tak semua yang bersifat terbuka terima concept nursing in public secara open..yup saya sangat faham perasaan ibu menyusu sbb saya jugak menyusukan baby saya...anyway Gud Luck semua!...jadikan breastfeeding sebagai sesuatu yang FUN utk berikan anak-anak susu yang TERBAIK dan bukan sesuatu yang menyusahkan insyaallah..


1 comment:

  1. Dah like and share using sherry go
    Http://www.facebook.com/isherrygo/posts/363020183750938

    ReplyDelete