Wednesday, June 20, 2012

sorry terpaksa Remove Chatting box

niat di hati nak bagi senang kawan2 chat dengan saya or kalau sesiapa nak exchange link boleh la just tinggalkan link dekat sana..tapi everytime tengok chat box naik menyampah pulak bila ntah pahape org iklankan ntah pahape benda dekat chat box tu...so i decided to remove the chat box..sesiapa yang ada pertanyaan boleh la sms or email je terus saya..kalau email lambat reply just sms je mungkin cepat sikit..walaupun saya sekarang tengah out of country tapi masih boleh terima n reply sms org..tapi i will not answer any call sbb takut nnt dia charge mahal plak..owh jangan lupa ok LIKE my facebook page...kalau nak kirim apa-apa from vietnam boleh la inform...saya akan balik ke Malaysia early puasa insyaallah

seriously saya tak suka org iklankan benda merepek kat my blog..kalau iklan pape yang berkaitan dengan craft tu ok la jugak saya masih boleh terima..dari sakit hati baik saya remove je terus chat box ni

No comments:

Post a Comment