Friday, May 28, 2010

Ehhh Sudah Tukar Ka???

to new comers, WELCOME to my blog!..rajin2 la singgah selalu ye..=)..to place an order just email me @ ayu1112@gmail.com ... insyaallah saya akan reply secepat mungkin..

anyway kalau sesiapa yg perasan saya ada mention dekat my profil yg saya nak buat blog ni an english blog..ahaks..nampaknye terpaksa la membatalkan hajat di hati..huhuhu..terus-terang saya rasa sgttt la payah..saya rasa apa yg nak saya sampaikan kat my lovely readers n customer tak kesampaian..jadi saya ambik keputusan nak tukar jadi bm+english..jadi rojak la ye..asalkan saya rasa apa yg nak saya ckp tu sampai...hhuhhuhu...sbb saya dh biasa menulis blog dlm bahasa jadi tetiba kene tukar jadi english tu satu cabaran yg ammaatttt besar...malas pulak rasanya nak face challenge nih..takpe la bm ke bi ke sama je kan kan kan...

*bersabar menunggu blog saya to be listed dlm CraftZone Malaysia..harap admin CraftZone masukkan saya dlm list =)


Photobucket

No comments:

Post a Comment