Friday, July 9, 2010

Beads for Mummy To Be ERIN

alhamdulillah syukur dgn rezeki Allah yang datang secara tak diduga..smlm masa saya tgh buat kerja tiba-tiba Erin datang menyapa dari belakang...Katanya nak tempah jahit manik..saya tanya "boleh, nak bila?"..dia cakap "esok"...erkkk ESOK (means hari ni la tu)...tapi since dia hanya nak jahit sikit sahaja saya berani la nak ambik..kalau tak memang saya tak berani..takut tak siap...sib baik hanya nak jahit sikit di bahagian lengan sahaja...

Erin ni kawan seofis saya a.k.a jiran serumah..dia di tingkat 9 saya pulak duduk di tingkat 3...masa awal bulan 1hari tu kami pregnant sama-sama tapi sedih sbb dia misscarriage masa kandungan 1 bulan dan saya pulak masa nak masuk 3bulan..dan selepas 2bulan misscarraiage alhamdulillah dia pregnant balik..."Erin doakan ayu pregnant balik jugak OK"..selalu doa ibu mengandung sgt makbul..kawan2 pun doakan saya mengandung balik juga ye :D..

sampai je rumah saya settle kan apa-apa yg patut then terus menghadap baju erin..kalau boleh saya nak siapkan malam ni jugak...alhamdulillah dalam masa 3jam siap la menjahit 2-2 belah tangan...pukul 11pm sms Erin suruh dtg ambik...sib baik dia belum tidur..anyway TQ ye Erin for trusting me...harap Erin berpuas hati ye...




Photobucket

No comments:

Post a Comment