Friday, July 23, 2010

My NEW Header

salam semua
sory lambat update...2-3 hari ni mcm kekeringan idea untuk berkarya chewahh mcm la kene tulis novel..saya pun tak berapa sihat sgt...dugaan dugaan...

pagi tadi saya berbual dgn hubby pasal keadaan saya yg asyik sakit je memanjang...kalau takde ING memang la beribu jugak duit habis sebulan utk medical saya sorg je...alhamdulillah medical saya cover dalam company benefit hubby...dari sekecil-kecil penyakit hingga lah penyakit yg kritikal (YA Allah jauhkan la)..company hubby bayar semua kecuali Dental dan juga cosmetic surgery...dan kami jugak dapat benefit medical sehingga 5org anak...sepanjang kawin memang langsung tak keluar 1sen pun utk medical di klinik dan hospital...kelmarin saya tak sihat..rasa berdenyut di belah pinggang...saya pergi check dekat Twin Tower medical Centre (TTMC) di KLCC..bila check rupanya urine infection...alhamdulillah tak teruk...be very careful when u pee in public toilet...sekarang ni dah jadi common penyakit utk perempuan..banyakkan minum air suam...bila tgk bil...mak aiiiihhh ubat 2jenis dan consultation total RM204 sib baik FREE...kalau kene bayar sendiri sure dah fikir 10x...

anyway mungkin ada yg perasan dan mungkin ada yg tak...cuba korg teka apa yg berubah dalam my blog??...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taaaaddddaaaaaaa



my new header yg saya tempah dari WansTeddy..cumel kan kan kan..
actually ada salah sorg blogger yg join giveaway yg recommend Wansteddy
masa tgk hasil kerja dia...WOW siyes speachless..
memang puas hati..murah pulak tu..u have to pay only rm35 utk design header yg cumil ni
TQ ya wan...=)


Photobucket

2 comments:

  1. salam kenal,

    semoga diberi kesihatan berpanjangan ye..jgn sakit2 lg :)

    header tu mmg serius cun! muslimah habis :D

    ReplyDelete
  2. Salam Lynn

    Amin.TQ soo much..kalau boleh mmg takmo sakit ;D

    cun kan kan kan..i suke sgt!

    ReplyDelete