Tuesday, June 22, 2010

Beads for MassHadie

~~Whoot whoott~~...alhamdulillah syukur bila dapat siapkan lagi 1tempahan customer dlm masa 1minggu...Kak Mass ni adalah kawan lama saya di ofis lama...dh lama tak jumpa dia...last jumpa b4 dia kawin...now dh ada baby yg sgt cute...ada la dekat 4tahun xjumpa..now kami keep in touch di facebook sahaja dan blog...its really amazing how technology can connect people from various places...gembira saya bila 1st time bukak packaging poslaju yg dihantar kak Mass saya tgk baju kurung plain yg hendak dijahit manik..hohohoh senang la kerja saya...kalau baju plain sgt senang nak jahit manik...apa2 corak pun masuk...dan inilah hasil2 nya..saya harap kak Mass gembira dan berpuas hati dgn hasil kerja saya..nnt boleh la hantar lagi ye ;)





Photobucket

No comments:

Post a Comment