Monday, June 14, 2010

Beads for My Auntie

Alhamdulillah siap lagi 1 jahitan beads for 1 of my auntie...memang saya start ambik upah baju2 family & sedara mara & kawan2...syukur bakat yg Allah swt kurniakan dan rezeki yg Dia bagi...ramai yg tanya "saya belajar kat mana?"...actually saya TAK pernah masuk mana2 kelas...bakat tu dtg dengan sendiri...saya suka tgk blog2 sifu2 beads dan dari situ la saya belajar....ada jugak saya belajar ikut tutorial yg sifu2 buat dan saya ada 1 buku Teknik Jahitan Manik..cuma saya tgk basic mcm mana nak jahit manik dan some of the techniques saya belajar ikut imaginasi saya sendiri...ni adalah 1st attempt saya buat bunga jenis mcm ni...saya pun tak tau nama bunga ni jenis apa..TQ auntie sbb mempercayai saya =)





psttt: TQ to everyone yg dh join my 1st free giveaway..tunggu ye result on 6th July 2010 nnt

Photobucket

No comments:

Post a Comment